کنگره بین المللی ملا عبدالله بهابادی سال آینده در تهران، قم و بهاباد برگزار میشود.
کد خبر: ۴۸۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 28 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»،جمعی از مسئولان و اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی علامه  ملاعبدالله بهابادی جهت مشورت و تصمیم گیری در راستای برگزاری  کنگره این عالم و رونمایی از کتاب های  وی  با آیت‌الله ناصری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه یزد در این دیدار علامه بهابادی را یکی از علمای بزرگ اسلام و شیعه معرفی وبررورت معرفی وی به اذهان عمومی جامعه تاکید کرد.

آیت الله ناصری افزود: :ما باید آثار و کتابهای ایشان را پیدا کرده و به دنیا معرفی کنیم تا  شیعیان نیز از آثار ایشان بیشتر استفاده کنند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد :علاوه بر معرفی کتابهای ایشان به دنیا ،زندگی نامه ایشان را باید نوشت و در دسترس مردم قرارداد و تلاش کرد یاد ایشان را زنده نگه داشته شود  چون مکتب شیعه به این کتابها و شخصیت‌ها نیاز دارد.

در این دیدار اقبال، مسئول  شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی علامه ملا بهابادی  نیز گزارشی از تحقیقات وتبلیغات برگزاری این کنگره ارائه داد.

ملا عبدالله بهابادی در قرن نهم می زیست وتاکنون شش کتاب از بیست کتاب  ایشان چاپ شده است که بعد از محرم وصفر با حضور آیت الله ناصری رونمایی میشود.

کنگره بین المللی ملا عبدالله بهابادی سال آینده در تهران، قم و بهاباد برگزار میشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار