رئیس فرهنگ و ارشاد دامغان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: هفته دولت به پاس گرامیداشت دولتمردان شهید، اقتدار ملی نشات گرفته از روحیه خدمتگزاری را نشان می دهد.
کد خبر: ۴۸۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 29 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمد طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هفته دولت مناسبتی ارزشمند است چون جهادگران در این راه تمام تلاش خود را می کنند تا حدود الهی را صادقانه اعمال کنند تا جامعه ای سرشار از عدالت و امنیت را بسازند.

وی با بیان اینکه هر کس در هر لباس و جایگاه که قرار دارد باید در خدمت مردم باشد و احکام الهی را مد نظر داشته باشد و برای رسیدن به این اهداف تلاش کند، اضافه کرد : مسوولان باید با قدرت و تلاش شبانه روزی برنامه های خود را دنبال کنند و از منابع انسانی و مالی درست استفاده کنند تا از فضای بی تفاوتی فاصله گرفته و با جدیت وارد فضای جدید کار و کوشش شویم.

وی به اجرای بیش از 10 عنوان برنامه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد دامغان در این هفته خبر داد و گفت: بهره برداری از کارگاه تخصصی فعالیتهای هنری یکی از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است که مکانی برای فعالیت های تئاتری، برگزاری دوره های آموزشی تئاتر و تعزیه و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی نشست ادبی خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان از راه اندازی سینمای جوان در مجتمع شهید شاهچراغی خبر داد و گفت: راه اندازی سینمای جوان یکی دیگر از طرح های هفته دولت است که به عنوان نمایندگی سینمای جوان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی شامل تولید فیلم های کوتاه و پویانمایی انجام خواهد داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان ادامه داد: برپایی نمایشگاه هنر سفال، برگزاری جشن ازدواج با همکاری اداره بهزیستی، دعوت از بازیگر جوان عرصه سینما، تکریم از 32 بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان و بازدید از موسسات فرهنگی هنری را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

6 موسسه فرهنگی و هنری، هفت موسسه قرآنی، هشت چاپ خانه فعال و 6 کانون تبلیغاتی زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان است.

درهفته دولت شهرستان دامغان 70 طرح با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات 9 طرح آغاز شد و در استان سمنان به همین مناسبت، 487 طرح با 310 میلیارد تومان اعتبار در حال افتتاح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار