مسئول هیأت عاشقان بقیع تفت خبر داد
مسئول هیأت عاشقان بقیع تفت از توزیع گوشت قربانی بین 221 خانواده نیازمند تفتی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 03 September 2017

به گزارش تابناک یزد،سید مرتضی میر بابایی در گفتگو با خبرنگار فارس در تفت، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای حمایت از محرومان و تأکید ایشان برای کمک به خانواده‌های نیازمند هیأت عاشقان بقیع با برگزاری طرح اکرام رضوی، اطعام علوی در راستای کمک و حمایت از خانواده‌های نیازمند قدم برداشت.

وی بابیان اینکه، قربانی، در عید قربان به آن حیوانی گفته می‌شود که برای قرب و نزدیکی به خداوند متعال ذبح یا نحر می‌شود افزود: باید توجه داشت که خداوند متعال نیازی به گوشت این حیوانات ندارد؛ آنچه در این جریان اثرگذار است و همان موجب قرب الی الله می‌شود تقوا، اطاعت‌پذیری و حرکت برای انجام دستور خداست که از این قربانی در جان قربانی کننده می‌ماند.

میر بابایی در خصوص جزئیات این طرح بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که در جلسات هیئت صورت گرفت مقرر شد تعداد ده رأس گوسفند باهمت اعضای هیئت و مردم خیر شهرستان تفت، در صبح روز عید قربان، ذبح و توزیع شود.

مسئول هیئت عاشقان بقیع تفت با اشاره به اینکه هماهنگی‌هایی پیش‌ازاین با آستان قدس رضوی برای توزیع گوشت قربانی صورت گرفته بود، اذعان کرد: یک رأس از گوسفندان از سوی این آستان اهدا شد و این نذر همراه با گوشت تبرکی حضرت رضا (ع) همراه گردید و بین 221 خانوار نیازمند شهرستان تفت توزیع شد.

وی در پایان گفت: با توجه به ادامه‌دار بودن این طرح تا عید سعید غدیر و انجام برنامه‌های حمایتی دیگر، این طرح به نام اکرام رضوی، اطعام علوی انجام شد./72

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار