در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل بانک سپه کشور تفاهم نامه پرداخت تسهیلات در راستای تسریع راه اندازی چند طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی از جمله عملیات گازرسانی در چندین منطقه استان قزوین منعقد شد.
کد خبر: ۴۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین شامگاه دوشنبه با محمدکاظم چقازردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه کشور درخصوص جلب حمایت و پرداخت تسهیلات به منظور تسریع و تکمیل برخی طرح های عمرانی و اقتصادی در استان دیدار کرد.
در این دیدار با پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تسریع در عملیات گازرسانی به مناطق الموت غربی و شرقی، طارم سفلی و آوج در استان قزوین موافقت شد.
همچنین در این دیدار تفاهم نامه پرداخت تسهیلات ارزی به مبلغ 23 میلیون یورو برای تکمیل واحد ویتانا در شهرک کاسپین با اشتغالزایی 2هزار نیروی جدید امضا و منعقد شد.
شرکت ویتانا بزرگ‌ترین تولید کننده انواع بیسکویت،ویفر و کراکر در ایران می باشد که فاز نخست این شرکت با 675 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در آبان ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
با راه اندازی سایر بخش هعای شرکت ویتانا در مجموع برای 2 هزار نفر اشتغال جدید ایجاد می شود.
مدیرعامل بانک سپه کشور نیز در این دیدار با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل یک مجتمع گردشگری و احداث هتل در شهرستان آوج موافقت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار