معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از متولیان مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی خواست تا در ایام دهه ولایت برای تبیین واقعه غدیر بکوشند.
کد خبر: ۴۹۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 06 September 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام مجتبی فتح‌اللهی نژاد در آستانه عید غدیر خم، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن در دهه ولایت اظهار کرد: برگزاری جشن در این دهه در معرفی چهره زیبا و با شور و نشاط اسلام به همگان به ویژه نسل جوان اهمیت زیادی دارد و باید از این فرصت استفاده کرده و فضای جامعه را شاد کنیم.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از متولیان مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی خواست تا در ایام دهه ولایت با دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته برای تبیین واقعه غدیر بکوشند.

وی در ادامه از  عید غدیر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان یاد کرد و افزود: در این عید به مسلمانان مژده امامت داده شد.

وی سپس با بیان اینکه موضوع امامت و رهبری در کشورهای اسلامی مورد بی‌مهری قرار گرفته،  اذعان کرد: جمعیت مسلمانان در دنیا بیش از یک میلیارد نفر است و این در حالیست که به دلیل نداشتن رهبری واحد توان استفاده از این ظرفیت مهم خود را ندارند و ابرقدرت ها از این موضوع برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان سوء استفاده کرده اند.

فتح‌اللهی نژاد  با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین دلایل وجود پراکندگی و تفرق بین کشورهای اسلامی نداشتن رهبری واحد است، بیان کرد: کشورهای اسلامی  به دلیل نداشتن رهبری واحد از تفرق رنج می‌برند، این در حالیست که  در سایه وجود امامت و رهبری واحد تمامی مشکلات جهان اسلام برطرف خواهد شد.

 وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی در همه زمان‌ها نیاز به مدیریت و رهبری دارد، بیان کرد: در صدر اسلام پیامبر اکرم(ص) از سوی خداوند ماموریت پیدا کردند تا در روز غدیر  حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کنند.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از هیئت‌های مذهبی  و تشکل‌های دینی خواست تا قبل از پایان دهه ولایت و عید غدیر هیچ اقدامی برای نصب پرچم عزای محرم نکنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار