مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل مطرح کرد؛
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: فرودگاه مرکز استان به لحاظ پذیرش مسافر یکی از مجهزترین فرودگاه های کشور است.
کد خبر: ۴۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 17 June 2015

به گزارش مهر، سیدفخرالدین هاشمی در تشریح تجهیزات مسافری این فرودگاه اضافه کرد: فرودگاه اردبیل نزدیک به ۱۳ هزار مترمربع فضای پذیرش مسافر دارد که از این لحاظ جزو فرودگاه های برتر کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به وجود سه سالن مسافربری در این فرودگاه ادامه داد: هم اکنون برای پروازهای داخلی و عتاب و حج و عمره دو سالن سه هزار مترمربعی و دو هزار و ۳۰۰ مترمربعی تجهیز و فعال است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان وی با بیان اینکه ترمینال مسافربری خارجی نیز با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در دست احداث و تکمیل است، یادآور شد: این ترمینال مراحل پایانی تجهیز خود را سپری می کند و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی وجود امکانات و تجهیزات مسافری و فنی بروز در فرودگاه اردبیل را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: بدین لحاظ شرایط برای بهره گیری از پروازهای شبانه نیز در این فرودگاه فراهم شده است.

هاشمی تامین زیرساخت های لازم برای توسعه فرودگاه را از رسالت شرکت فرودگاه ها عنوان کرد و بیان داشت: فرودگاه به عنوان موتور توسعه نوین در دنیا شناخته می شود و باید از این ظرفیت بهره گرفت.

وی با بیان اینکه رشد حمل و نقل هوایی به توسعه اقتصادی اردبیل منتج خواهد شد، عنوان کرد: هم اکنون به طور متوسط روزانه ۶۰۰ مسافر از طریق برقراری دو پرواز از فرودگاه اردبیل جابه جا می شوند که برای افزایش پروازها و مسافران با وجود ظرفیتهای شاخص تلاش می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار