مدیرعامل بانک سپه کشور در قزوین:
مدیرعامل بانک سپه کشور در قزوین گفت: نظام بانکی، پشتیبان سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۴۹۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 10 September 2017

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، محمدکاظم چقازردی در دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین که در محل استانداری انجام شد در سخنانی اظهار داشت: قزوین ازنظر قدمت و تمدن از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود که ظرفیت‌های خاص و برجسته‌ای در زمینه‌های مختلف دارد و جزء معدود استان‌هایی است که از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و حتی خدماتی برخوردار است.

وی افزود: قزوین آماده تبدیل‌شدن به قطب توسعه کشور است و نزدیکی به تهران می‌تواند بستر خوبی برای ورود بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی تهران جهت سرمایه‌گذاری در قزوین باشد.

مدیرعامل بانک سپه کشور گفت: نظام بانکی کشور پشتیبان سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و در حال حاضر اقتصاد کشور بانک محور است و بیش از 90% گردش مالی و اقتصادی کشور توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد و در اجرای در طرح بهین یاب نیز بانک‌ها همراهی نزدیک و ویژه‌ای در حمایت از حوزه تولید و اشتغال‌زایی داشتند.

چقازردی ادامه داد: بانک سپه روابط خوبی با بانک مرکزی دارد و با رشد منابعی که در سال گذشته داشت توانست امکانات و تسهیلات خوبی را برای همه استان‌ها پیش‌بینی کند و این روند در سال جاری نیز با منابع بانکی خوبی که وجود دارد ادامه خواهد یافت.

وی گفت: استان قزوین به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بالا می‌تواند از تسهیلات و منابع جدید بانک سپه برخوردار و بهره‌مند شود و این آمادگی به شکل کامل وجود دارد.

مدیرعامل بانک سپه کشور تصریح کرد: در سال جاری به دلیل عملکرد خوب نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال گذشته رقم تسهیلات از 16 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در خصوص عملکرد همتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: آثار تلاش‌ها و خدمات استاندار قزوین در استان کاملاً" مشهود است که این نشان از برنامه‌ریزی و شناخت توأم با خلاقیت‌های و ابتکار ایشان دارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بانک سپه کشور در این جلسه موافق خود را برای پرداخت تسهیلات موردنیاز جهت اجرای چند طرح عمرانی و اقتصادی بزرگ در استان اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار