مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به ضرورت صدور سند برای اراضی زیر کشت استان یزد گفت: ۲۸ ناظر شرعی در کشتارگاه‌های استان یزد مشغول هستند.
کد خبر: ۴۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 18 June 2015
به گزارش تابناک یزد حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمد سلطانی در نشست خبری سازمان جهاد کشاورزی استان یزد که به مناسبت هفته جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل شورای انقلاب فرهنگی توسط امام خمینی(ره) تحولات بسیار عظیمی در نقاط مختلف کشور به ویژه روستاهای استان یزد انجام شده است.

مسئول حوزه نمانیدگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، گفت: هفته جهاد کشاورزی زمان مناسبی برای تشدید تربیت رهروان امام راحل در عرصه مختلف جهادی و کشاورزی و صنعتی است.

سلطانی تقویت رابطه بین بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی با کشاورزان و روستائیان، استقرار ناظرین شرعی و بهداشتی در کشتارگاه‌های سطح استان، ساماندهی امور اراضی استان و حفظ سلامت اداری در سازمان جهاد کشاورزی را بخش از وظایف و رسالت‌های نهاد نمانیدگی ولی فقیه در این سازمان عنوان کرد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با حضور بیش از 2 هزار نفر از انواع پرسنل، از حیث مبانی دینی، سلامت کاری، عفاف و حجاب و تکریم ارباب و رجوع جزو سازمان‌ها و نهاد‌های شاخص و برجسته استان است.

وی با اشاره به وجود 28 ناظر شرعی در کشتارگاه‌های استان یزد عنوان کرد: ضابطین و ناظران شرعی در کشتارگاه‌های سنتی که فاقد دستگاه‌های صنعتی هستند، در تمام زمان ذبح حضور دارند.

سلطانی آموزش مدیران سازمان جهاد کشاورزی در سطوح مختلف سازمان، ابلاغ درج پیوست فرهنگی برای تمام معاونت‌های سازمان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و برگزاری همایش متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی را از جمله اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار