نشست استاندار مازندران با رئیس سازمان جنگلها و مراتع کشور
کد خبر: ۴۹۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 18 September 2017
با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و مهندس خداکرم جلالی. معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور راههای توسعه زراعت چوب در مازندران بررسی شد .
 
دراین نشست استاندار مازندران با اشاره به قانون تنفس جنگل وسعت و تنوع فعالیت سازمان جنگلها و مراتع کشور را بسیار گسترده خواند و گفت : حفظ و حراست از جنگل از سیاستهای مهم ما در استان است و انتظار داریم در زمینه زراعت چوب در جنگلهای مخروبه نیز برنامه ریزی جدی صورت گیرد .
استاندار مازندران از اختصاص تسهیلات مناسب برای زراعت چوب در استان خبر داد و گفت : برای حفظ جنگل و توسعه و تقویت اشتغال می توان از نسخه شفابخش زراعت چوب استفاده کرد .
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از پیشنهاد استاندار مازندران استقبال نمود و مقرر شد اداره کل منابع طبیعی استان با مشارکت دستگاههای مرتبط طرح ویژه ای برای توسعه زارعت چوب در مدت دو هفته تهیه و به سازمان جنگلها ارائه نماید .
مهندس جلالی تاکید کرد : برای تامین نهال مورد نیاز مشکلی نیست و جنگلهای مخروبه و زمینهای مستعد کشت شناسایی تا هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم گیری شود .
وی زارعت چوب را از اولویت های سازمان دانست و ابراز امیدواری نمود با پیگیری استاندار مازندران و تلاش جهادی مدیران این بخش در استان شاهد یک تحرک و اقدام مناسب در حوزه زارعت چوب استان باشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار