نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: شنیده ها حاکی از این است که در جلسه فردای شورای شهر شهردار اصفهان انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 19 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، خبرهای اجتماعی و به ویژه حوزه مدیریت شهری در اصفهان در هفته ای که گذشت، بیشترین حجم اخبار را به خود اختصاص داد.

داغ ترین خبر اجتماعی این هفته را میتوان دستگیری مظنونان پرونده اسیدپاشی های اصفهان دانست.

علیزاده وکیل این پرونده روز گذشته در جمع خبرنگاران اصفهان از دستگیری چند مظنون که به احتمال قوی یک از آنها می تواند مقصر این پرونده باشند خبر داد.

وی ادامه داد: چندین متهم اصلی در این قضیه دستگیر شدند که هم‌اکنون در مرحله بازجویی هستند اما یکی از این متهمان که بسیار با مظنون این پرونده نزدیک است،خشونت علیه زنان را بسیار ماهرانه و با لذت‌ انجام می‌داده است، که بازجویی اولیه از وی انجام شده است.

وکیل پرونده اسیدپاشی در پاسخ به این سئوال که آیا این فرد دستگیر شده متهم جنایت اسیدپاشی است، گفت: "نمی‌خواهم بگویم صددرصد است اما ظن قوی بر وی وجود دارد و فعلا در حال بازجویی است".

علیزاده تاکید کرد: این فرد جنایتکار جرائم مختلفی علیه زنان انجام داده و همین جرائم پی در پی وی علیه زنان ظن قوی بیشتر مقامات کشور را به این سمت برده که مظنون اصلی همین شخص باشد.

وکیل پرونده اسیدپاشی در اصفهان اضافه کرد: معتقدم کسی می‌تواند اسیدپاشی کند که قبل از آن جنایت‌های مختلف را به عنوان مقدمه انجام داده باشد و دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن نداشته باشد.

وی بیان کرد: این فرد مظنون که بسیار به مشخصات فرد اسیدپاش نزدیک است، پرونده سنگین خشونت علیه زنان در اصفهان و انواع جنایت‌ها را دارد.

علیزاده اضافه کرد: همت قوه قضاییه ،دادستان و وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) بر شناسایی این فرد دستگیر شده است.

وی بیان کرد: تمام اقدامات صورت گرفته با مشخصات فرد دستگیر شده و عامل جنایت ناجوانمردانه مطابقت داد.

البته چند ساعت بعد از اعلام این خبر سردار آقاخانی در گفتگو با تسنیم دستگیری عاملان پرونده اسیدپاشی را تکذیب کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این پرونده که در اختیار ما بوده، مظنون دارد اما تاکنون کسی دستگیر نشده است.

همچنین رشد ابتلای دانشجویان اصفهانی به موادمخدر از دیگر خبرهای حوزه اجتماعی بود که اعلام این خبر جای تامل بسیار دارد.

هنوز هم بازار گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار آینده اصفهان داغ است و اکنون که گزینه ها به چهار نفر کاهش یافته است، شورای شهر هم روزهای آخر را برای انتخاب شهردار می گذراند.البته شنیده ها حاکی از این است که در جلسه فردای شورای شهر شهردار اصفهان انتخاب خواهد شد.

برگزاری نماز عیدفطر اصفهان در مصلی شهر خبری بود که این هفته استاندار در شورای فرهنگ عمومی استان آن را مطرح کرد.

آنفولانزای پرندگان که گریبان چندین مرغداری در برخی استان های کشور را گرفته است، گویی هنوز پای آن به اصفهان باز نشده است و به گفته دامپزشکی استان اصفهان ، شیوع این بیماری در بین مرغداری های اصفهان تنها در حد یک احتمال است.

اعلام علت انفجار سپاهانشهر از سوی استانداری اصفهان نیز از خبرهای حوزه حوادث بود که البته بدون اشاره به اینکه این توپ آموزشی جنگی از سوی کدام نهاد نظامی شلیک شده است، تنها به این موضوع که پای یکی از یگان های نظامی در این حادثه در میان بوده است، اکتفا شد.

البته استاندار اصفهان در همین اطلاعیه از توقف برگزاری هرگونه رزمایش نظامی در منطقه سپاهانشهر از این به بعد خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار