شب عاشورایی متفاوت در شهرستان چرام
علاوه بر برگزاری مراسمات معمول نوحه خوانی و سینه زنی در هیات های عزاداری، تعزیه ای تلفیقی و متفاوت و همچنین حضور اعضای شورای اداری این شهرستان در هیات ها ، ویژه های این شهرستان در این شب بود.
کد خبر: ۵۰۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 01 October 2017
شهرستان چرام شب عاشورایی متفاوتی را پشت سر گذاشت، علاوه بر برگزاری مراسمات معمول نوحه خوانی و سینه زنی در هیات های عزاداری، تعزیه ای تلفیقی و متفاوت و همچنین حضور اعضای شورای اداری این شهرستان در هیات ها ، ویژه های این شهرستان در این شب بود.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام به همراهی اعضای شورای اداری این شهرستان در اقدامی با ارزش ، ضمن سرکشی از هییت های عزاداری شهرستان چرام ، در مراسم سوگواری امام حسین (ع) شرکت نمودند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری این شهرستان، در ادامه در مراسم تعزیه خوانی که به همین مناسبت و گرامیداشت شهادت ،شهید حججی در کنار مرقد امامزاده بی بی رشیده ، خواهر امام رضا (ع) برگزار شد شرکت نمودند.
فرماندار چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هدف از این کار را ، تاکید بر ارجحیت داشتن ترویج فرهنگ عاشورایی و اهمیت به از خودگذشتگی های مدافعان حرم ، در راستای تامین امنیت کشور عنوان کرد.

در شب عاشورا ,تعزیه ای تلفیقی با حال و هوای روز عاشورا و روایت شهادت محسن حججی در کنار امامزاده بی بی رشیده(س)چرام برگزار شد.
اجتماع پرشور عاشورائیان چرام درشب عاشورای حسینی با اجرای تعزیه و بیان حال و هوای عاشورا و مصائب امام حسین(ع)و یارانش و روایت شهادت محسن حججی از مدافعان حرم شبی بیادماندنی را درکنار امامزاده بی بی رشیده (س) رقم زد.
این تعزیه توسط گروه محبان اهل بیت کهگیلویه و با هنرنمایی رحیم دادوند اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار