سخنگوی شورای شهر كرمانشاه با اعلام نارضایتی از وضعيت خدمات شهری در مجموعه‌های مسكن مهر این شهرستان، گفت: مديريت شهری باید به وظايف خود در قبال شهروندان عمل كند.
کد خبر: ۵۰۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 02 October 2017
به گزارش خبرگزاری به نقل از فارس،ابراهیم مرادی ، اظهار داشت: با توجه به درخواست‌ها و مراجعات شهروندان کرمانشاهی اخیرا بازدیدی میدانی از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه داشتیم.

وی ادامه داد: چندین سال از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه می‌گذرد ولی ساکنان این مجموعه مسکونی همچنان با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت خدمات شهری در مجموعه‌های مسکن مهر این شهرستان، افزود: مدیریت شهری باید به وظایف خود در قبال شهروندان عمل کند.

وی اضافه کرد: خدمات شهری و به ویژه وضعیت حمل زباله بسیار ضعیف است و موجب نارضایتی شهروندان ساکن این مجموعه‌ها را فراهم کرده است.

مرادی با بیان اینکه شهروندان ساکن این مجموعه بزرگ مسکونی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی محروم هستند، تصریح کرد: تداوم این وضعیت در شان ساکنان مسکن‌های مهر که خدمتی از طرف نظام جمهوری اسلامی به اقشار ضعیف و کم درآمد محسوب می‌شود، نیست.

وی تاکید کرد: آرش رضایی شهردار کرمانشاه، معاونت خدمات شهری شهرداری، شهرداران مناطق و اداره‌کل راه و شهرسازی و دیگر مسؤولان مربوطه باید هرچه زودتر برای ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن‌های مهر کرمانشاه چاره‌ای اساسی بیاندیشند.

مرادی خاطرنشان کرد: بی‌گمان در صورت تداوم این وضعیت نامطلوب کنونی نمایندگان مردم در شورای شهر ساکت نخواهند ماند و موضوع را همچنان با جدیت دنبال خواهند کرد و نتایج را از طریق رسانه‌ها با شهروندان کرمانشاهی در میان خواهند گذاشت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار