آیت‌الله عباسیان در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ «لبیک یا زینب(س)» با حضور بانوان کرمانشاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 03 October 2017
حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:اجتماع «لبیک یا زینب(س)» امروزیازدهم مهر ماه ساعت 16:30 با حضور بانوان شهر کرمانشاه در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان برگزار می‌شود.

وی خاطز نشان کرد: این همایش همزمان با دوازدهمین روز ماه محرم با حضور جمع کثیری از بانوان کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد:حرکت حضرت زینب(س) بیانگر تمام رسالت امام حسین(ع) است گفت: مهم‌ترین نتیجه برگزاری اجتماع لبیک یا زینب(س) در استان کرمانشاه باید شناساندن جمعیت عظیم بانوان زینبی به سراسر کشور باشد.

وی اظهار داشت: خطبه‌های حضرت زینب(س) را احیاگر مکتب امام حسین(ع) و خون‌های به ناحق ریخته شده در صحرای کربلا عنوان و بیان کرد: بانوان باید با حفظ حجاب و عفاف و نیز حضور در مجالس بصیرت‌افزایی متحول کننده جامعه و ایجادکننده حرکت جدیدی در جامعه باشند.

عباسیان برگزاری باشکوه مراسم عزاداری در ایام محرم را بیانگر ارادت و محبت مردم استان کرمانشاه به اهل بیت (ع) دانست و گفت: بانوان باید با حفظ حجاب و بیان معارف اهل
بیت(ع) ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(س) باشند.

وی درباره اهداف این همایش گفت: اجتماع لبیک یا زینب(س) در راستای ترویج سبک امام، بصیرت سیدالشهدا(ع) و پیام‌آور شهادت کربلا حضرت زینب کبری(س) در سطح استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار