مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب استان از کشف جسد جوان مفقود شده در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 04 October 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی دادسرای کرمانشاه، مهدی قنادی در تشریح جزئیات این خبر، با بیان اینکه در تاریخ 7 مهرماه سالجاری، خانواده  مقتول خبر مفقود شدن فرزند 39 ساله خود را به پلیس اعلام نمودند، عنوان کرد: حسب  اظهارات خانواده  ی مقتول وی در امر خرید و فروش احشام با شخصی شریک بوده و در همان روز نیز قصد خرید احشام از یکی از استان های مجاور را داشته اند.

وی تصریح داشت: در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی های کارشناسی، ودرپی اقرار شریک مقتول جسد فرد مفقوده شده که  آثار اصابت گلوله اسلحه شکاری به سمت راست سر وی  قابل مشاهده یود در حوزه قضایی بخش ماهیدشت و خودروی وانت مقتولدر یکی از محلات شهر کرمانشاه کشف شد.

مسئول روابط  عمومی دادسرای استان کرمانشاه تاکید کرد: متهم در ابتدا منکر انجام قتل بود و ادعا می کرد که قتل توسط چند نفر که قصد خرید احشام را از آنها داشته اند، صورت گرفته است اما سرانجام با تحقیقات بیشتر و بازپرسی های فنی به ارتکاب قتل اقرار می کند.

قنادی با بیان اینکه متهم علت وقوع قتل را با انگیزه قبلی عنوان کرده است، یادآورشداسلحه ی مورداستفاده کشف وضبط  شد ومتهم با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت گردید و  تحقیقات در راستای ارزیابی ادعای متهم راجع به انگیزه قتل ودخالت احتمالی فرد یا افراد دیگر در ادتکاب بزه در دستور کار قرار دارد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار