تابناک: مربی تیم شنای اصفهان گفت: تیم شنای باشگاه پتوی لاله در رقابت‌های جام فجر که در استان فارس برگزار شد عنوان دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ 15 February 2015

به گزارش تابناک، گامر دیلانچیان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات شنا قهرمانی کشور به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر با نام جام پارسیان با حضور 415 شناگر در رده سنی‌های نوجوانان در قالب 33 تیم از سراسر کشور 22 تا 24 بهمن در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

وی افزود: پس از تیم هیئت شنای استان فارس که با درخشش شناگران خود بر سکوی اول ایستاد، تیم باشگاه پتوی لاله اصفهان عنوان دوم را کسب کرد و خراسان رضوی تیم سوم شد.

به گفته مربی تیم شنای اصفهان، نتایج به دست آمده در این مسابقات به شرح زیر است:

در رده سنی 12-11 سال نیز تیم خراسان رضوی عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم باشگاه ریف اصفهان دوم شد و تیم نیل آموزش و پرورش تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

شناگران عصر جمعه در ماده‌های 50 متر آزاد، 50 متر کرال‌پشت، 100 متر کرال‌پشت، چهار در 100 متر آزاد تیمی، چهار در 100 متر مختلط تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان روز سوم این رقابت‌ها در ماده 50 متر کرال پشت رده سنی 12-11 سال، یاسین قنبرزاده از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد، متین شجاعی از زنجان بر سکوی دوم ایستاد و علیرضا پوربابا از قزوین سوم شد.

در ماده چهار در 100 متر آزاد تیمی رده سنی 12-11 سال، هیئت شنای استان فارس قهرمان شد، باشگاه ریف اصفهان مقام دوم را کسب کرد و باشگاه نیل آموزش و پرورش تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده 100 متر کرال پشت رده سنی 14-13 سال، امیرمحمد عزیزی مقدم از باشگاه طنین موج‌های آبی البرز مقام اول را کسب کرد، پارسا حکمت از فارس دوم شد و علی خالقی از زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده 50 متر آزاد رده سنی 14-13 سال، علیرضا یاوری از باشگاه پتوی لاله اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، علی تاجیک از خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و علیرضا همتی از نیل آموزش و پرورش تهران مقام سوم را کسب کرد.

در ماده چهار در 100 متر مختلط تیمی رده سنی 14-13 سال، هیئت شنای استان فارس قهرمان شد، باشگاه پتوی لاله اصفهان عنوان دوم را کسب کرد و زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :