سرپرست اداره اشتغال بهزیستی ایلام
پارسال در مجموع ۱۲۴ واحد مسکونی در قالب طرح خودمالک و هفت واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر برای مددجویان زیر پوشش احداث و علاوه بر این اکنون عملیات ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این سازمان در حال انجام است.
کد خبر: ۵۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴ 21 June 2015
به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان ایلام، نعمت الله خدامرادی  افزود: به تازگی یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از محل اعتبار بهزیستی کشور به این اداره کل اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این مبلغ اعتبار با سرانه ۲۰ میلیون ریال به ۷۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی اعم از توانخواهان، زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت جذب اعتبار بیشتر این کمک بلاعوض تا پایان سال به دو برابر افزایش خواهد یافت.

این مسئول از پرداخت سه میلیارد ریال کمک بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی در طول سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این مبلغ از سوی بهزیستی کشور جذب و بصورت کمک های بلاعوض به مددجویان ساکن در مناطق شهری و روستایی این استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پارسال در مجموع ۱۲۴ واحد مسکونی در قالب طرح خودمالک و هفت واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر برای مددجویان زیر پوشش احداث و علاوه بر این اکنون عملیات ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این سازمان در حال انجام است.

خدامرادی اعمال معافیت در بخش انشعاب آب به تعداد ۲۰۱ مورد، برق ۲۰۰ مورد، گاز ۴۰۶مورد و پروانه و عوارض شهرداری ۷۵ مورد را از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان در حوزه مسکن در سال گذشته اعلام کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار