رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه نرخ بالای بیکاری است که اعتماد به نفس ما را در این سال ها گرفته و باید کاهش یابد.
کد خبر: ۵۰۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 09 October 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه  که امروز در نشست فعالین اقتصادی بخش خصوصی استان کرمانشاه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، افزود:کرمانشاه از مشکلات زیادی رنج می برد ویکی از نیازهای استان کاهش نرخ بیکاری و برای کاهش  آن باید توازن منطقه ای برقرار شود.
 
وی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ،باید نگاه ویژه ای  به استان کرمانشاه داشته باشند و موانعی را که در استان به دلیل عدم توازن منطقه ای در این سال ها ایجاد شده، را پر شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاهش هر درصد نرخ بیکاری در استان معادل ایجاد حدود شش هزار شغل است و کاهش پنج تا هفت درصد نرخ بیکاری و ایجاد این تعداد شغل کار بسیار بزرگی می طلبد.

کاشفی اظهار داشت:باتوجه به کاهش نرخ بیکاری پنج تا هفت درصدی باز هم نرخ بیکاری استان از میانگین کشوری بالاتر خواهد بود.

کاشفی تاکید کرد: نمایندگان باید برای کاهش نرخ بیکاری استان در توزیع بودجه سالانه و در نظر گرفتن کمک های فنی و اعتباری، استان کرمانشاه باید به استان نگاه ویزه داشته باشند .



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار