غلامرضا نظری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهور شهرستان قصرشیرین گفت:150 نیروی کمکی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌های معین به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی از 8آبان‌ماه در قصرشیرین مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 24 October 2017
غلامرضا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:با درخواست نیرو‌های راهنمایی نیروی انتظامی ویژه اربعین در قصرشیرین مستقر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پارکینگ در ورودی شهر با مساحت6 هکتار، پارکینگ در ترمینال راه کربلا با مساحت 4700 مترمربع، سوله‌ای با ابعاد 2700 مترمربع، پارکینگ 8000 متری مابین هنگ مرزی قصرشیرین و پارک بسیج وپارکینگ دانشگاه آزاد با وسعت 900 مترمربع به منظور ارائه خدمت به زائران راه‌اندازی و تجهیز شده است.

رئیس پلیس راهور  شهرستان قصرشیرین تصریح کرد:خط‌کشی جاده‌ها و معابر، رنگ‌آمیزی و ایجاد سرعت‌گیر‌ها، نصب تابلو پارک ممنوع و توقف ممنوع از جمله اقداماتی است که تا چند روزآینده تکمیل می‌شود.

نظری تاکید کرد: زائران وسیله نقلیه وسایل نقلیه خود را در مسیر‌های اصلی، خیابان‌ها و کوچه‌ها پارک نکنند تا مشکلی از لحاظ سرقت و حمل با جرثقیل به وجود نیاید.

وی گفت: در صورت ایجاد گره ترافیکی از همان مسیر ورودی شهر زائران را به سمت خسروی که دارای بیشترین تعداد پارکینگ است هدایت می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار