یادواره شهید شاخص کشوری شهید سید محمد سعید جعفری و ۴۴۰۰ شهید شهرستان کرمانشاه و شهدای مدافع حرم در حسینه ثارالله (ع) شهر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 25 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ این مراسم با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، فرماندهان ارشد نظامی کرمانشاه و غرب کشور، مسئولین کشوری، علمای شیعه و سنی، بزرگان ایلات و عشایر کُرد،خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور دارند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دراین مراسم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش؛سردار بهمن ریحانی، گفت: این افتخاری برای کرمانشاه است که بعد از انقلاب اولین شهید شاخص کشوریعنی فرمانده دلاور، شجاع و بصیر شهید «محمد سعید جعفری» از بین ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد:نیرو‌های بسیجی و پاسدار کرمانشاه و استان در اولین روز‌های حضور تروریست‌ها در منطقه داوطلبانه و از روی عشق برای دفاع از حرم آل‌الله حرکت کردند.

وی تصریح کرد: ۱۴ شهید بزرگوار مدافع حرم با درک درست وقایع به موقع عمل کردند وگرنه براساس سخنان مقام عظمای ولایت هم اکنون باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان می‌جنگیدیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار