مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از جمع‌آوری بیش از دو میلیارد تومان نذورات شهروندان البرزی برای مراسم اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک : داوود دانش کهن پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد، از جمع‌آوری دو میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان نذورات مردمی توسط شهروندان البرزی برای برگزاری همایش بزرگ اربعین خبر داد و اظهار کرد: از این میان مبلغ ۸۲۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و دو میلیارد تومان به‌صورت غیر نقدی که شامل برنج، گوشت، حبوبات، پتو و غیره جمع‌آوری‌شده است.

مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه افزود: نذورات غیر نقدی با ۶۲ کامیون ارسال‌شده، ۳۱ کامیون در حال بارگیری و ارسال و ۱۸ کامیون نیز در انتظار بارگیری است.

وی بابیان اینکه استان البرز در همایش بزرگ اربعین ۳۷ موکب برپا می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود ۷۵۰ خادم در این موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول اعزام و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان البرزی در مراسم‌ها و جمع‌آوری نذورات مردمی برای برگزاری همایش اربعین، تأکید کرد: مشارکت‌های شهروندان برای برگزاری این همایش بزرگ نشان از فراگیری قیام امام حسین (ع) و اربعین حسینی است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار