رئیس اداره محیط زیست شاهرود خبر داد:
رئیس اداره محیط زیست شاهرود از وقوع سه مورد شکار غیر مجاز در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در این راستا دستگیر و پرونده آن‌ها برای بررسی بیشتر به مراجع قانوی ارسال شد.
کد خبر: ۵۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 28 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در روز جمعه هفته گذشته ماموران پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق شاهرود و تیم سیار در سه گروه گشت، کنترل و راه بندان در مناطق استحفاظی موفق به کشف سه مورد تخلف شدند، ابراز داشت: دو نفر که ۴۵ سهره را با استفاده از تور زنده گیری کرده بودنددستگیر شدند.

وی افزود: در حادثه دیگری یک قبضه سلاح غیر مجاز تک لول به همراه ۹ تیر فشنگ غیرمجاز چهار پاره کشف شد که متهم با استفاده از موقعیت فرارشناسایی نشد اما تلاش ها برای دستگیری وی ادامه دارد.

رئیس اداره محیط زیست شاهرود همچنین از کشف سه لاشه قوچ، میش و برهبه همراه موتورسیکلت متخلفان در منطقه مجن نیز خبر داد و ابراز داشت:متخلفان با مشاهده محیط بان ها طی عملیات تعقیب و گریز به کوچه باغ های شهر مجن فرار می کنند که در این هنگام موتور واژگون و متواری می شوند.

قربانلو ادامه داد: متهمان بعد از واژگونی موتور لاشه ها را رها می کنند با توجه به اینکه این افراد کاملا شناسایی شدند لذا پرونده آن ها به منظور سیر مراحل قانونی به دادگاه تحویل داده شد.

وی افزود: از مردم و طبیعت دوستان تقاضا داریم به محض مشاهده هر گونه مورد مشکوک در مناطق حیات وحش مراتب را بلافاصله به یگان محیط زیست اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار