فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف کالاهای قاچاق دپو شده به ارزش 800 میلیون ریال در دشتی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 23 June 2015
تابناک بوشهر: رهام رضایی صبح امروز در جمع فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی دشتی اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک نفر در امر قاچاق کالا فعالیت دارد و انواع کالاهای قاچاق را در منزلی واقع دریکی از محلات بخش کاکی دپو کرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتی یادآور شد: مأموران پس از اطمینان یافتن از صحت خبر و پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و اخذ حکم بازرسی از منزل نامبرده، به محل موردنظر مراجعه و پس از رعایت حقوق شهروندی از منزل بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی انواع لامپ خارجی، رانی، مانجو و نوشابه میراندا، روغن‌زیتون، یونیکا، دلستر، شانی، روغن جولون جاردن، کمپوت هفت میوه، نوشابه انرژی‌زا، سس فلفل بزرگ، عسل شیشه‌ای نیم کیلویی، آناناس، مایع خوشبوکننده لباس دو لیتری، صابون قالبی و چای خارجی قاچاق کشف و در این زمینه یک نفر متهم دستگیر شد.

رضایی تأکید کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار