فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : متاسفانه با اطلاع رسانی های گسترده‌ رادیو تلویزیونی و تبلیغات میدانی باز شاهد بودیم که در چند روز گذشته بالای ۲۰۰ نفر بدون ویزا به مرز مهران مراجعه که ما آنان را برگشت دادیم.
کد خبر: ۵۱۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 29 October 2017

 
 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی یک وظیفه الهی است گفت: اقدامات فرهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این همایش بزرگ ستودنی است.
 
 سردار نورعلی یاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: معاونت اجتماعی انتظامی استان از ماهها قبل با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات فرهنگی خود را آغاز و برای این ماموریت آماده کرده است.
 
وی افزود: تهیه ۱۵۰ هزار جلد کتابچه با عنوان بگو مگوهای عربی به فارسی با ضمیمه پیام های آموزشی و هشدارهای پلیسی آماده شده و در بین زائران توزیع می‌شود .
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تهیه ۱۰۰ هزار بروشور، تراکت، و ۵ هزار جلد مدارک با نصب پیام ها و هشدارهای پلیسی از دیگر اقدامات این مجموعه فرهنگی در نیروی انتظامی است.
 
 سردار یاری گفت: طراحی و نصب بنر به متراژ ۳هزار متر مربع تهیه و از شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران در فاصله های مختلف نصب شده است.
 
 وی خاطرنشان کرد :تعداد ۲۷ بیلبورد نیز در استان تهیه و در مسیر زائران اربعین حسینی نصب شده است.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: پایگاه خبری پلیس در پایانه مرزی و شهر مهران مستقر شده است و به صورت آنی اخبار این همایش عظیم را اطلاع‌رسانی می‌کند.
 
 فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد :اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس به خوبی انجام شده و از زائران عزیز تقاضا داریم توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را مدنظر خود قرار دهند.
 
وی گفت: توصیه ما به زائران این است که برابر استان هایی که  از قبل مشخص شده به مرز مهران مراجعه و حتماً گذرنامه و روادید خود را به همراه داشته باشند.
 
 سردار یاری یادآور شد: متاسفانه با اطلاع رسانی های گسترده‌ رادیو تلویزیونی و تبلیغات میدانی باز شاهد بودیم که در چند روز گذشته بالای ۲۰۰ نفر بدون ویزا به مرز مهران مراجعه که ما آنان را  برگشت دادیم.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: زائران عزیز سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در طول مسیر توجه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار