تابناک تهران - در روزهای گذشته امیری سخنگوی وزارت کشور در رابطه با موضوع حاشیه‌های ایجاد شده در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص و گمنام اعلام کرد شورای امنیت کشور پیگیری موضوع را بر عهده سید حسین هاشمی استاندار تهران قرار داده است که استاندار تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا به این موضوع اشاراتی داشت.
کد خبر: ۵۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 23 June 2015
استاندار تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با مشکلات ایجاد شده در حین تشییع پیکر پاک شهدای غواص و گمنام ضمن تاکید بر وظایف حاکمیتی استانداری تهران گفت :در این رابطه از سوی فرمانداری شهرستان تهران هیچگونه مصوبه‌ای در شورای تامین و یا هماهنگی دیگری صورت نگرفته بود.

وی افزود : البته بر اساس سوابق و پس از بررسی‌ها مشخص شد که ظاهرا در هیچ کدام از تشییع پیکر شهدا هماهنگی با فرمانداری و یا استانداری صورت نمی‌گرفته که این روالی منطقی نبوده است.

سید حسین هاشمی افزود: همچنین در هماهنگی‌هایی که مربوط به برگزاری مراسم بوده معاون سیاسی استانداری تهران به نمایندگی از این دستگاه موضوع را پیگیری کرده است که مشخصا درباره محل برگزاری به جناب آقای باقرزاده توصیه‌های لازم مبنی بر تغییر محل از بهارستان به مصلی را داشتند و حتی از سوی نیروی انتظامی نیز توصیه های لازم در این زمینه صورت گرفته است اما متاسفانه به هر دلیلی محل برگزاری مراسم تغییری نکرده و همچنین شورای تامین شهرستان نیز در این رابطه مصوبه ای را نداشته است.

وی ادامه داد: طبیعتا ناهماهنگی های ایجاد شده علی رغم توصیه های صورت گرفته به دلیل نبود مصوبه های شورای تامین بوده است چرا که با صدور مصوبه شورای تامین حتما پیش بینی‌های لازم از سوی دستگاههای مرتبط از جمله نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی صورت خواهد گرفت.

استاندار تهران افزود: نکته دیگر در رابطه با این مراسم بهره‌برداری نابجا و سیاسی آن هم بر علیه روسای دو قوه کشور بود. البته هیچ کسی با انتقاد مخالف نیست اما نباید در چنین مراسمی که طیف‌های مختلف اجتماعی به دلیل احترام به آرمانها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در این مراسم شرکت کرده‌اند به نوعی برخورد می‌شد که این ارزشها و آرمانها به طوری که مشاهده شد در حاشیه قرار گیرند و برگزارکنندگان مراسم موظف بودند کنترل و هماهنگی‌های لازم را صورت دهند.

سید حسین هاشمی افزود: استانداری تهران پیرو ماموریت داده شده از سوی شورای امنیت کشور این مشکلات را در 11 بند به جناب آقای فیروز آبادی رئیس ستاد کل مشترک نیروهای مسلح کشور اعلام کرده و یقین دارم که از طریق ساز و کارهایی که ایشان در ستاد کل دارند نسبت به رفع مشکلات حتما تمهیدات لازم را صورت خواهند داد و امیدوارم در دفعات بعدی با هماهنگی های بیشتر این مشکلاتی که باعث نارضایتی هم مردم و هم مسئولین در رده‌ها و دسته‌های مختلف نظام شد ، تکرار نشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
البته بايد به عرض استاندار محترم برسانيم كه شهدا نيز براي آمدن به استان از هيچ يك از مراجع نامه نگرفته بودند كه اين نيز بايد در بند دوازدهم تخلفات قيد ميشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار