شهردار قصرشیرین از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: شهرداری این شهرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود برای استقبال از زوار استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۱۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،صحبت پورافشار ، اظهار داشت: پارکینگ قصرشیرین برای پارک دهه‌ها هزار خودرو زائران آماده است در مرزخسروی نیز پارکینگی برای پارک اتوبوس‌ها و خودروهای خدمات‌رسان آماده شده است.

شهردار قصرشیرین به زیبا‌سازی، نظافت معابر شهری، تامین مخازن زباله و آماده بودن سرویس‌های بهداشتی اشاره و بیان کرد: روکش آسفالت خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی جدول‌ها نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به مشخص و استقرار موکب‌ها و محل‌های اسکان، افزود: نذورات مردمی و توزیع آن برای پذیرایی از زوار ساماندهی شده است.

این مسؤول به مستقر بودن تیم‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به زوار خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها تقسیم‌ کار شده و تیم‌های مختلف از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، امداد و... مستقر شده‌اند.

پورافشار با اشاره به آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: شهرداری این شهرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود برای استقبال از زوار استفاده می‌کند.

شهردار قصرشیرین یادآور شد: وحدت رویه وهمکاری بین مسؤولان و نهادها به خوبی در جریان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار