مسئولان کشور غم از دست دادن پدر سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 31 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مسئولان کشور غم از دست دادن پدر سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند، متن این پیام ها به شرح زیر است:

پیام تسلیت آیت الله شاهرودی

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت پدر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله شاهرودی به این شرح است:

انّالله و انّاالیه راجعون

سردار غیور و شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی (دامت تاییداته)

درگذشت والد گرانقدرتان را به شما تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مسألت می‌نمایم که ایشان را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید و به شما و بازماندگان صبر و اجر مرحمت نماید.

والسّلام‌علیکم و رحمة‌الله

سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیام تسلیت سرلشکر باقری

همچنین سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده دلاور و انقلابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مؤمن، انقلابی و ولایی جنابعالی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش عالی آن مرحوم در تربیت فرزندی برومند، رشید، مخلص و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که به تأسی از سیره‌ پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مجاهدان فی سبیل‌الله، هم اکنون سرمایه‌ عظیم انقلاب اسلامی و مایه مباهات ملت ایران نزد امت اسلامی و حمایت و همراهی رزمندگان جبهه مقاومت ضدصهیونیستم و تروریسم تکفیری به شمار می‌رود، ذخیره‌ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که ضامن درخشش و سربلندی آن عزیز به عرش پیوسته، در روز عقبی و دیوان الهی خواهد بود.

این مصیبت بزرگ را به جنابعالی، بیت معظم سلیمانی و آحاد مردم شریف استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر داغدیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

پیام تسلیت ولایتی

در پی درگذشت پدر سرلشکرقاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی‌اکبرولایتی رئیس هیئت‌امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

خبر درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی مرحوم مغفور حاج حسن سلیمانی موجب تاسف و تالم گردید.

به طور حتم ایثارگری‌ها و رشادت‌های جنابعالی فرزند رشید آن مرحوم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تامین امنیت و اقتدار ایران اسلامی که در سایه فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم ایجاد گردیده، ذخیره ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسیلت می‌نمایم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار