کد خبر: ۵۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 23 June 2015
نایب رییس هیات اتومبیلرانی استان البرز، گفت که اعتبارات مهم ترین مشکل هیات اتومبیلرانی استان است.
مهناز خدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: به دلیل برخی محدودیت ها، بانوان حق موتورسواری ندارند به همین دلیل در فدراسیون اتومبیلرانی تا به امروز رقابتی در این رشته به صورت رسمی برگزار نکرده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که در همه استان ها بانوان موتورسوار حضور دارند و در این رشته مشغول فعالیت هستند ، در استان البرز نیز در رشته کراس چهار بانو حضور دارند که در پیست حصارک تمرین می کنند.

خدایی با اشاره به تعداد ورزشکاران بانو هیات اتومبیلرانی گفت: حدود چهل ورزشکار بانو در هیات اتومبیلرانی در رشته های مختلفی از جمله موتور کراس ، اتومبیلرانی ، اسلالوم و رییس به تمرین مشغول هستند.

نایب رییس هیات اتومبیلرانی استان البرز، اظهار کرد: اعتقاد دارم مهمترین مشکل هیات اتومبیلرانی در شرایط فعلی کمبود منابع مالی است و بایستی برای این موضوع برنامه ریزی مناسبی انجام داد.

وی با بیان این که هزینه حضور در رقابتها بر عهده ورزشکاران است ، گفت: اتومبیلرانی ورزش بسیار گرانی است که هیات نمی تواند از پس هزینه های آن برآید ، ورزشکاران به دلیل نبود حامی مالی خودشان پول حضور در رقابتها را پرداخت می کنند و این فشار زیادی وارد می کند.

خدایی یادآور شد: شرکت های خودروسازی می توانند با حمایت های مادی و معنوی گام موثری در رشد و ارتقای اتومبیلرانی در کشور بردارند که امیدوارم این مهم با برقراری یک رابطه دوسویه و هدفمند محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار