معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: کتاب «کرمانشاه، شهر شگرف ماه» اثر استاد میرجلال‌الدین کزازی در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه رونمایی می شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 06 November 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک ، پریسا محمدی، معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دوشنبه(15 آبان) در نشست خبری نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، به خبرنگاران گفت: پیش خرید بن کارت های کتاب از طریق سامانه bon.tibf.ir صورت می گیرد.
 
وی سقف بن کارت ها را متناسب با مقطع تحصیلی افراد 500 هزار و یک میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اقشار عادی تا مقطع فوق دیپلم و طلاب علوم دینی سطح یک با پرداخت 400 هزار ریال و مقطع لیسانس به بالا، طلاب علوم دینی سطح دوم به بالا با سهم واریزی 800 هزار ریال می توانند نسبت به خرید این بن کارت ها اقدام کنند.

 محمدی، با بیان اینکه امکان تهیه بن کارت خرید برای عموم شهروندان در محل برپایی نمایشگاه فراهم است، اظهار کرد: خرید بن کارت های الکترونیکی مانند سال گذشته از طریق بانک شهر، با ارائه کارت ملی و ثبت شماره ملی متقاضیان صورت می گیرد.

 وی با بیان اشاره به اینکه بن کارت های الکترونیکی دو ماه بعد از برگزاری نمایشگاه نیز قابل استفاده در کتابفروشی ها است، خاطرنشان کرد: امکان دریافت بن کارت های خرید برای هر فرد تنها یکبار امکان پذیر است.

معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، برنامه های جنبی را یکی از بخش های بسیار مهم برنامه برشمرد و عنوان کرد: هر یک از این برنامه ها به عنوان یک جشنواره مخاطبان زیادی را جذب کرده و برنامه های فرهنگی مرتبط را به عموم مردم عرضه می کنند.

 وی کارگاه های آموزشی، اکران فیلم های منتخب جشنواره منطقه ای شبدیز با محوریت اقتصاد مقاومتی و کتاب، نشست اهالی سینما با نویسندگان و کارگردانان مطرح، نمایشنامه نویسی عاشورا، نشست قرآن و الگوی زندگی سالم با محوریت بهداشت اجتماعی، کتابخوانی کودک و نوجوان، تجلیل از فعالان جام باشگاه های کتابخوانی، نقد و بررسی آثار مهناز فتاحی(نویسنده دفاع مقدس)، کارگاه خوشنویسی کتابت قرآن کریم،  نقش نهضت عاشورا در جریان سازی فرهنگ ایثار و شهادت، کارگاه کارآفرینی الکترونیکی نشر، تجلیل از مروجان کتاب، سومین دوره مسابقات هوافضا، رونمایی از کتاب «کرمانشاه شهر شگرف ماه» از استاد میر جلال الدین کزازی، نقد طراحی جلد کتاب در ایران، معرفی مشاهیر و بزرگان کرمانشاه و برپایی محفل انس با قرآن کریم با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی را در شمار برنامه های جنبی نمایشگاه برشمرد.

 محمدی، اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه همزمان با هفته کتاب از (20 تا 25 آبان) با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» از ساعت 15 شنبه هفته آتی در محل نمایشگاه های دائمی کرمانشاه آغاز به کار می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار