مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع عزاداران اربعین در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 07 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل قبادی  اظهار کرد: اجتماع عزاداران اربعین از ساعت 10 و 30 روز پنجشنبه، 18 آبان ماه مصادف با اربعین حسینی از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

قبادی با اشاره به ختم شدن مراسم عزاداری اربعین به نماز ظهر، افزود: نماز ظهر روز اربعین به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه و عزاداران ناهار را میهمان سفره با برکت امام حسین(ع) خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام 200 نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان کرمانشاه در دهه پایانی ماه صفر عنوان کرد: حدود یک چهارم این مبلغین خانم خواهند بود.

قبادی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم نیز حدود 1400 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند، گفت: حدود 500 نفر این مبلغ ها خانم و مابقی آقایان بودند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هدفمند عزاداری‌های دهه پایانی ماه صفر، ابراز امیدواری کرد: این عزاداری‌ها بتواند نقش مهمی در روشنگری اهداف قیام امام حسین(ع) به ویژه برای نسل جوان داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم حضور مبلغین و گنجاندن سخنرانی در مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر تاکید کرد و افزود: توصیه می شود مبلغین و سخنرانان به موضوعات روز جامعه نیز بپردازند. موضوعات اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و... موضوعاتی هستند که باید حتما به آنها پرداخته شود.

قبادی پرداختن به آسیب های اجتماعی و پیامدهای ناشی از آن را به سخنرانان توصیه کرد و از آنها خواست در سخنرانی‌های خود به بیان پیامدهای طلاق به عنوان یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی پرداخته و از این طریق در پایین آمدن آمار طلاق در جامعه نقش آفرینی کنند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار