مسئول اطلاع رسانی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین مستقر در مرز مهران گفت: چهار زائر بیمار قلبی تنفسی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند از عراق به مرز مهران انتقال داده شدند.
کد خبر: ۵۲۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 10 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛محسن ربی زاده اظهار کرد: این تعداد زائر بیمار بوسیله اتوبوس آمبولانس فوریت های پزشکی پس از دریافت کمک های اولیه به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل شدند.
 
وی افزود: این زائران صبح امروز جمعه 19 آبان تحویل بیمارستان مهران شده اند و در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر به مراکز درمانی ایلام منتقل خواهند شد.
 
وی یادآور شد: 200 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس همراه با 400 تکنیسین و متخصص طب اورژانس در مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام برای خدمات رسانی به زائران اربعین مستقر است.
 
 با توجه به موج بازگشت زائران از طریق مرز بین المللی مهران هم اکنون حجم تردد در جاده های استان ایلام سنگین و روان است و مسیر تردد زائران از مهران تا سه راهی سرابله یکطرفه شده است.
 
مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از 50 درصد زائران اربعین بوده است.
 
بر اساس تجربه سال های گذشته تعدادی از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نیز مرز مهران را برای بازگشت خود انتخاب می کنند و برآورد می شود حدود 60 درصد زائران ار طریق مرز مهران به کشور بازگردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار