عضو هئيت رئيسه شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: توسعه کلانشهر تبريز به سمت شرق احداث آرامستان جديد در اين منطقه از شهر را ايجاب مي کند.
کد خبر: ۵۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 June 2015


به گزارش خبرنگار ما ، مهندس سعيد محدث با اشاره به اين مطلب اظهار داشت: در آينده نزديک بيش از 50 هزار نفر در شهرک خاوران و به همين ميزان نيز در شهرجديد شهرياران ساکن خواهند شد و مسئولان بايد به فکر احداث آرامستان جديد در شرق تبريز باشند.

عضو شوراي شهر تبريز با تاکيد بر اينکه بايد با برنامه ريزي اجازه نداد شهرداري در آينده دچار مشکل مالي شود گفت: بايد در اجراي پروژه هاي متعدد عمراني تبريز اولويت بندي کنيم و روش انقباضي را در هزينه کرد ها اعمال کنيم.

محدث اظهار داشت: الان دورنماي اقتصادي براي بخش مسکن و شهرداري ها اصلا روشن نيست و هر اندازه که در هزينه کرد ها دقت بيشتر داشته باشيم جا دارد.

وي با هشدار نسبت به آلودگي هواي غرب تبريز گفت: منابع طبيعي و سازمان محيط زيست بايد نسبت به درخت کاري انبوه و جنگل هاي مصنوعي در اين منطقه اقدام کنند.

محدث با انتقاد از سازمان محيط زيست در خصوص بررسي ميزان آلودگي هواي شهر تبريز گفت: سازمان محيط زيست دستگاههاي سنج آلودگي هوا را در قسمت هاي خوش آب و هواي شهر نصب کرده است و اين دستگاهها هميشه وضعيت مطلوب را نشان مي دهند اما اگر اين دستگاهها در غرب شهر نصب شوند قطعا واقعيتهاي ديگري آشکار خواهد شد.

وي در پايان سخنانش با اشاره به اينکه تقاطع غير همسطح وادي رحمت بعد از سالها انتظار شهروندان تبريزي به بهره برداري رسيد گفت: براي تکميل کارکرد اين پل بايد باند کندرو در اتوبان کسايي ايجاد شود چون اين اتوبان کشش اين همه اتومبيل را نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار