قائم مقام شهرداری کرمانشاه گفت:سرپل ذهاب برای دومین بار طی هفته گذشته با همت سمن های حامی محیط زیست و حمایت شهرداری کرمانشاه از زباله پاکسازی شد.
کد خبر: ۵۲۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 25 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، پس از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول طرح یکروزه پاکسازی سرپل ذهاب در  28 آبانماه که به جمع آوری بیش از 700 تن زباله انجامید، روز جمعه سوم آذرماه نیز بیش از 200 فعال زیست محیطی داوطلبانه و با محوریت شهرداری کرمانشاه عازم سرپل ذهاب شدند.

مهدی عبدالمالکی قائم مقام شهرداری کرمانشاه با اشاره به همکاری صمیمانه و بی توقع اعضای انجمن های حامی محیط زیست گفت: سازمانها و انجمنهای غیردولتی به ویژه انجمنهای فعال زیست محیطی استان از همان ابتدای راه همکاری خوب و مستمری با ما داشته اند و مخصوصا از بعد از حادثه زلزله، در زمینه های مختلف اعم از جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و پاکسازی شهری به یاری ما شتافته اند و بار زیادی را از دوش ما برداشته اند که جا دارد از آنها تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: در طرح پاکسازی شهر سرپل ذهاب که روز جمعه دومین مرحله آن نیز به انجام رسید، مجموعا 480 فعال زیست محیطی و داوطلب آزاد اقدام به پاکسازی این شهر از زباله کردند و در مجموع توانستند شهر سرپل را از 1500 تن زباله پاکسازی کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در ادامه افزود: تعداد داوطلبان سمن های زیست محیطی و برخی انجمن ها و فعالان اجتماعی برای شرکت در این طرح پاکسازی بسیار بیشتر از یکهزار نفر بودند که متأسفانه به علت شرایط خاص منطقه بعد از وقوع زلزله و کمبودها و همچنین مشکل تردد، تنها موفق به اعزام 240 نفر در هر مرحله شدیم.

وی از اعضا و مدیران فعال انجمنهای زیست محیطی و اجتماعی بویژه مدیران و  اعضای انجمنهای؛ ندای قاصدک، طنین سبز گستران، پیام آوران اردیبهشت، سازندگان طبیعت پاک، کمپ تولد بهاری بخاطر این همراهی و همکاری خیرخواهانه و  صمیمانه با شهرداری کرمانشاه تشکر و قدردانی نمود.

عبدالمالکی با اشاره به نیاز سایر شهرهای زلزله زده برای پاکسازی تصریح کرد: درصورت نیاز و صلاحدید مراجع مسئول ذیربط بازهم در مراحل دیگری اقدام به اجرای طرح پاکسازی محیط شهری در شهرهای زلزله زده خواهیم نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار