کد خبر: ۵۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 26 November 2017
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در پیامی 5 آذر سالروز بسیج مستضعفین را تبریک گفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید نظام مرادی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند گفت : فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری محترم، ملت بزرگ ایران و بسیجیان بزرگوار تبریک می‌گویم.
متن پیام سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسب 5 آذر سالروز بسیج مستضعفین
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و جاودانه تاریخ خواهد ماند. امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌ مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیشتاز باشد. حماسه آفرینی ها و فداکاری های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه های علمی و فکری سهیم بوده است.  
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ  کشور و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز ایرانی سربلند و مقتدر داشته باشیم، فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به  بسیجیان بزرگوار استان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان بویراحمد تبریک می‌گویم و برای تمامی اعضای خانواده عظیم و معظم بسیج در سراسر ایران اسلامی توفیق خدمت افزون‌تر در مسیر حفظ و ترویج آرمان‌های والای انقلاب اسلامی آرزومندم.

سید نظام مرادی
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار