همزمان با عید سعید فطر:
شهردار بجنورد از بهره برداری بزرگترین فرهنگ سرای خراسان شمالی در حاشیه تقاطع شهید نامجوی شهر بجنورد همزمان با عید سعید فطر امسال خبرداد.
کد خبر: ۵۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 25 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،روح الله براتیان گفت:هم اکنون ساخت این فرهنگ سرا با عنوان «فرهنگ سرای شهروند» در حاشیه تقاطع شهید نامجوی در دست اجراست که امید می رود همزمان با عید سعید فطر امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود:در این فرهنگ سرای در حال ساخت که بخش اعظم آن هم اکنون آماده است،ساخت پارک مینیاتوری در زمینی به مساحت ۴۳ هزار مترمربع در نظر گرفته شده است.

براتیان در خصوص امکانات این مجموعه اظهار داشت:سالن اجتماعات با ظرفیت دو برابر تالار حافظ بجنورد،احداث بزرگترین نگارخانه استان،پارک تفریحی برای خانواده ها،پارک موضوعی کودک و برای اولین بار احداث درمانگاه در این فرهنگ سرا پیش بینی شده است.

شهردار بجنورد همچنین از بازگشایی تقاطع شهید نامجو و شهید محمدعلی صفا در ادامه خیابان صفا و بسیج خبرداد و گفت:با بازگشایی این تقاطع، بخشی از ترافیک شهر به این منطقه منتقل و از بار ترافیکی خیابان های اصلی شهر کاسته می شود.

براتیان با اشاره به ترافیک میدان شهید گمنام یا ۳۲ متری که با حوادث رانندگی متعددی مواجه بود، افزود:بازگشایی تقاطع خیابان صیاد شیرازی بخش مهمی از ترافیک این منطقه را رفع کرد.

شهردار بجنورد همچنین از بازگشایی تقاطع خیابان صمدیه لباف با تخریب ساختمانی که این تقاطع را مسدود کرده،طی یک ماه آینده خبرداد.

هم اکنون شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد از سوی سه شهرداری منطقه یک،دو و شهرداری مهر اداره می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار