مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به وجود مرغ منجمد به اندازه کافی در سردخانه‌های استان، گفت: هیچ کمبودی برای تامین مرغ منجمد مورد نیاز مردم استان نداریم.
کد خبر: ۵۲۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 26 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،اسماعیل پرویزی‌فر ، با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید مرغ منجمد در پی بالا رفتن قیمت مرغ گرم در بازار، اظهار کرد: مرغ منجمد به اندازه نیاز چهار تا پنج ماه آینده استان در سردخانه‌ها موجود است و هیچ مشکلی برای تامین مرغ منجمد در استان نداریم.

 پرویزی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر مرغ منجمد درب سردخانه‌ با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان عرضه می‌شود، گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان بدست مشتریان می‌رسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه مرغ منجمد در فروشگاه‌های بزرگ استان همواره در طول سال توزیع می شود، گفت: با افزایش قیمت مرغ گرم معمولا تقاضا برای خرید مرغ منجمد بیشتر و عرضه نیز در سطح وسیعتری انجام می‌شود.

پرویزی‌فر با بیان اینکه نیاز روزانه استان به گوشت مرغ بین 80 تا 100 تن است، گفت: مرغ منجمد سهم خیلی کمی از نیاز روزانه استان را در می گیرد، زیرا عمده مردم استان اقبال زیادی به مصرف مرغ منجمد ندارند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته با افزایش قیمت مرغ تقاضا برای خرید مرغ منجمد در استان اندکی بیشتر شده، اضافه کرد: میزان تقاضا برای خرید مرغ منجمد در زمان‌هایی که قیمت مرغ افزایش پیدا می کند به بیشتر از پنج تن در روز نمی‌رسد.

پرویزی‌فر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در روز گذشته را 7200 تومان عنوان کرد و افزود: امروز هم قیمت مرغ گرم در همین حدود است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در ادامه ظهار کرد: با احتساب هزینه تمام شده یک کیلوگرم مرغ،  قیمت منطقی مرغ در بازار که تولیدکنندگان هم ضرر نکنند رقمی بین 7500 تا هشت هزار تومان است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار