در کارگروه آموزش ، پژوهش و فناوری استان پژوهشگران برتر استان معرفی و از آنان تقدیر شد.
کد خبر: ۵۳۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 27 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان با حضور آقای سلیمانی دشتکی استاندار  ایلام، دکتر بختیاری مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، روسای دانشگاه های استان، مدیران کل و ورسای سازمان ها و جمعی از پژوهشگران استان، در محل سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» - استاندار ایلام در این نشست    بر توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جهت پیدا کردن تحقیقات دانشگاه به سمت پتانسیل های استان تأکید کرد .

وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های پژوهشی هماهنگ با توسعه‌ی استان اظهار کرد: امروز در سطح دنیا فعالیت‌های دانش‌بنیان فراگیر شده است که ماهم بایداین راه را دنبال کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه صرف پول درپخش پژوهش،هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری به منظوربهره وری بیشتر است، باید سند راهبردی علم وفناوری تدوین شود.

دکتر « جلال بختیاری»  مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، بر افزایش بودجه برای ارتقاء جایگاه پژوهش  و فناوری در سطح کشور تأکید کرد و با ابراز خرسندی از موفقیت‌های دانشگاه ایلام در عرصه‌های گوناگون و به خصوص در عرصه پژوهش و فن آوری، ابراز امیدواری کرد استانداران سراسر کشور و از جمله استاندار ایلام بر توسعه پژوهش و فن آوری  توجه جدی داشته باشند .

دکتر «محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام در این مراسم اظهار کرد: با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و با جدیت و همکاری مسئولین، وضعیت پژوهش و فناوری در استان رو به رشد بوده و کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان از انسجام خوبی برخوردار است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار