علی کریمی در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: مردم مراقب باشند به بهانه کمک به زلزله زدگان از احساسات آن‌ها سوءاستفاده نشود.
کد خبر: ۵۳۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 28 November 2017
سرهنگ علی کریمی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:به دنبال وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه متاسفانه شاهدسوء استفاده از احساسات مردمی به بهانه کمک به 
زلزله زدگان کلاهبردارانی هستیم که به همراه متن‌ها و تصاویر دلخراش، شماره حساب‌هایی را به عنوان کمک به آسیب دیدگان اعلام می‌نمایند و پس از دریافت وجه کمکی به زلزله زدگان نمی‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: مجرمینی نیز اقدام به طراحی سایت‌های جعلی شبیه درگاه‌های بانکی نموده و آدرس‌های جعلی را بصورت گسترده برای دیگران ارسال و از هموطنان می‌خواهند با کلیک بر روی ادرس و وارد شدن به صفحه بانک اقدام به واریز کمک به حساب سازمان‌های رسمی نمایند.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه تصریح کرد: کاربران در هنگام پرداخت وجه حتما به سایت اصلی وارد شوند و برای این کار به جای استفاده از لینک‌های ارسالی از سوی دیگران خود ادرس را وارد نمایند و تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام شده کمک‌های خود را ارسال و به دیگر شماره حساب‌هایی که مورد تایید نیستند توجه نکرده و موضوع را سریعا به مراکز نظامی اعلام نمایند.

کریمی تاکید کرد: در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک از این دست آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی و یا شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۸۱۹۰ در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار