استاندار اصفهان خبر داد:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: ۱۵ اولویت استان اصفهان در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت مطرح شد که به ترتیب اولویت مورد بررسی قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 26 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول زرگر پور پیش از ظهر پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان اظهار داشت: پنجشنبه نخست هر ماه، جلسات شورای گفتگوی استان اصفهان برگزار می شود تا نمایندگان مجلس هم بتوانند فارغ از حضور در مجلس در این جلسات شرکت کنند.

وی ادامه داد: این شورا متشکل از ۲۶ نفر است که هشت نفر حقوقی از دولت، ۱۱ نفر از بخش خصوصی، دو نفر از قوه قضاییه، شهردار مرکز استان و چهار نماینده مجلس از اعضای شورا در آن حضور دارند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: شخصیت های حقیقی باید با نظر اعضای شورا انتخاب شوند و در این راستا، اتاق بازرگانی استان اصفهان با برگزاری جلسه ای، شخصیت های حقیقی را معرفی می کند و پس از آن در جلسه بعدی شورای گفتگو حدود ۹ نفر از اعضای حقیقی انتخاب خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای حقیقی شورای گفتگو باید بار دیگر انتخاب شوند، از امروز دوره جدید شورای گفتگو آغاز شد.

زرگرپور به برنامه های شورای گفتگو برای جلسات بعدی اشاره و یادآور شد: حدود پنج اولویت از دوره قبل باقی مانده که در جلسات بعدی بررسی خواهند شد.

وی افزود: ۱۵ اولویت دیگر را امروز اعضای شورا مطرح کردند که با توجه به اهمیت هر کدام در جلسات بعدی شورا به ترتیب مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

استاندار اصفهان پیرامون ظرفیت بازرگانی شهرستان کاشان و اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: حدود یک سوم بازرگانان استان اصفهان در اتاق بازرگانی کاشان هستند و از حدود یک میلیارد دلار صادرات استان، حدود ۳۰۰ میلیون دلار مربوط به کاشان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار