دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین:
دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین گفت: از طرح ساخت بالگرد که توسط یکی از نخبگان کشور ارائه شده بشدت استقبال و حمایت می کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمدعلی قاسمی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل سالن جلسات امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با وجود ظرفیت های فراوان و بسترسازی خوب انجام شده شرایط مطلوبی برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قزوین ایجاد شده است و تلاش می کنیم با روان سازی امور متقاضیان بیشتری را در استان جذب کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه حضور دانشمندان جوان در عرصه های مختلف از جمله هوا فضا جایگاه ویژه ای برای کشور ایجاد کرده و ما نیز تلاش کره ایم در این عرصه همه امکانات خود را بکار گیریم تا از این استعدادها بهره مند شویم.

دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین تصریح کرد: در اتفاقی خوب توانستیم یکی از نخبگان و دانشمندان جوان را که علاقمند سرمایه گذاری در زمینه هوا فضا بود تشویق کنیم تا در استان قزوین سرمایه گذاری کند و بسیار تلاش می کنیم شرایط را برای ایشان تسهیل کنیم.

قاسمی یادآورشد: وجود فرودگاه سمپاشی که بهره برداری مناسبی از آن نمی شود یکی از ظرفیت های نهفته است که باید آن را فعال کرده و استفاده بهینه کنیم و یکی از مکان های مورد نظر برای اجرای طرح پیشنهاد این نخبه و مخترع برای اجرای طرح خود است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآورشد:طرح این نخبه جوان با استقبال کم نظیر مسئولان کشوری روبرو شده امادرصددیم این طرح در استان اجرایی شود تا ضمن کمک به اشتغال استان بتوانیم یک برند در تولید محصولات هوا فضا هم در قزوین ایجاد کنیم.

قاسمی اضافه کرد:مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی از طرح تولید و ساخت بالگرد در استان بشدت استقبال میکند و تمامی مراحل دریافت مجوز را برای متقاضی که از نخبگان شاخص است تسهیل خواهیم کرد تا این کار عملیاتی شود.

وی یادآورشد: از مجاری قانونی پیگیر دریافت مجوزهای لازم هستیم و امیدواریم استاندار و مسئولان دیگر استان در عملیاتی شدن این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

حمایت از سرمایه گذار را رسالت خود می دانیم

قاسمی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی را رسالت خود می دانیم و با همه توان از کسانی که اهلیت سرمایه گذاری را داشته باشند و طرح آنها توجیه اقتصادی لازم را داشته باشد مورد حمایت جدی ما قرار خواهند گرفت.

وی اظهارداشت: این نخبه به نام فرشید بزمی در چندین جشنواره علمی جهانی صاحب مدال طلا، نقره و برنز شده و از افتخارات کشور است و با حمایت از این مخترع می توانیم گام ارزشمندی در انتقال دانش هوا فضا به سایر جوانان و ایجاد اشتغال برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار