استاندار کرمانشاه گفت:بنیاد مسکن ،باید وضعیت اسکان موقت مردم جوانرودتا پانزده روز آینده ساماندهی کند.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 03 December 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت بحران در سالن جلسات فرمانداری جوانرود  افزود: از پیگیری‌های فرماندار جوانرود در مورد وضعیت حادثه دیدگان شهرستان جوانرود، صمیمانه سپاسگزاریم انصافا دکتر لهونی با دغدغه تمام از لحظات اول به شدت پیگیر حل مشکلات مردم شهرستان بودند و این پیگیری های ایشان هنوز هم ادامه دارد. ایشان نماینده دولت در شهرستان است و ما هم به ایشان کاملا اعتماد داریم.

ی خاطر نشان کرد:پس لرزه ها کار اسکان اضطراری و اسکان موقت را با سختی مواجه کرده است اما باید خودمان را با شرایط موجود وفق  دهیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: وحدت بینظیر، وفاق و همدلی مردم کشور در امدادرسانی مطلوب و قدردانی از مردم کشور توسط اهالی عزیز منطقه جوانرود که در این زمینه فرهنگ سازی کردند از آموزه های مثبت این زلزله بود.
 
 بازوند تاکید کرد: قبلا هم اعلام کرده ایم که شهرستانهای جوانرود، پاوه و روانسر زلزله زده محسوب میشوند و از تسهیلات درنظر گرفته برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت:کلیه بدهی های بانکی مردم زلزله زده جوانرود مشمول دو سال استمهال وسود و جرائم را هم دولت تقبل کرده برای خرید اسباب و اثاثیه منزل ده میلیون وام قرض الحسنه به متقاضیان داده میشود.

به گفته استاندار کرمانشاه:حواشی های زلزله، شبیه پس لرزه های زلزله هستند و اجتناب‌ناپذیر بوده و هنر مدیران این است که این حواشی را درحدممکن به حداقل برسانندو این حواشی در زلزله کرمانشاه به نسبت دیگر زلزله ها کمتر بوده است.

بازوند افزود: اگر مناطقی نیاز به چادر داشته باشد، پیگیری و رفع می‌شود البته چادرها هم جزیی از بیت المال است و باید دقت کنیم که به دست آسیب دیدگان واقعی برسداما سختگیری بیش از حد لازم نیست.

استاندار کرمانشاه در پایان  از ارتش، سپاه و هلال احمر، بنیاد مسکن، ستاد مدیریت بحران، بخشداران و فرمانداران و دهیاران بخاطر تلاشهایشان قدردانی نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار