در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تاکید شد
کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با حضور معاون استاندار، فرماندار، رئیس دانشکده علوم پزشکی قم و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 03 December 2017
به گزارش تابناک قم، کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان با حضور معاون استاندار، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مدیران کل استان با موضوع منع خرد کردن مرغ در مراکز مختلف و بررسی وضعیت کارخانجات تولید دام و طیور برگزار شد.

محمد مهدی رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان قم با بیان اینکه مکاتبات لازم در خصوص خرد کردن مرغ در مراکز غیر بهداشتی با اصناف انجام شده است، عنوان کرد: این فعالیت تنها در مراکز دارای مجوز باید انجام شود و در صورت اصرار مراکز غیر بهداشتی در خصوص خرد کردن مرغ این مراکز پلمپ می‌شوند.

حسن علی بیگی معاون جهاد کشاورزی استان قم نیز با اشاره به تولید محصولات بدون کیفیت توسط کارخانجات بدون مجوز، مطرح کرد: اولویت نخست در جهاد کشاورزی مقابله با کارخانجاتی است که مجوزات لازم برای تولید خوراک دام را ندارند.

احمد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه نباید برای هر قانونی تبصره گذاشته تا آن قانون به درستی اجرا نشود، خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل بهداشتی و سلامت انسان‌ها باید طبق قانون برخورد شود زیرا اینگونه مسائل با سلامت مردم در ارتباط است و نمی‌توان با سلامت مردم شوخی کرد.

ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تصریح کرد: واحدهایی که صلاحیت تولید خوراک دام را ندارند در آینده بسیار خطرناک هستند و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت استان با تمام وجود در راستای توجه به امر سلامت مردم نظارت و دقت نظر را دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار