استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: گروههای سیاسی باید اجازه دهند وقت استاندار به جای مسائل بیهوده و حواشی به امور مهم و اساسی استان صرف شود در غیر این صورت مردم متضرر خواهند شد.
کد خبر: ۵۳۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در نشست با نمایندگان احزاب و اصولگرایان استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه باید مطیع رهبری و ولایت فقیه باشیم تا انقلاب و کشور ما از آسیب ها مصون بماند و هرکس که نظام سیاسی کشور را قبول نداشته باشد نمی تواند در دولت مسئولیت بپذیرد و مدیر باشد.

استاندار قزوین در خصوص انتقاد به روند انتخابات گفت: در هر انتخاباتی تخلف های جزئی دیده می شود و در این دوره هم وقتی انتخابات تایید شده و برخی تخلف های جزیی که در نتیجه تاثیرنداشته دیده شده نباید دوباره به آن بپردازیم و اذهان را آشفته کنیم.

وی افزود: با همه تجربه ای که در پنج استان به عنوان استاندار و نیز سالها خدمت در مسئولیت سیاسی استانها داشته ام باید اذعان کنم در هیچ استانی مانند قزوین وقت استاندار به مسائل حاشیه ای و بی اهمیت که هیچ سودی برای مردم ندارد نمی گذرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: از آنجا که باور داریم که ممکن است اشتباه کنیم لذا انتقادپذیرم و به نقد اعتقاد دارم و معتقدم با پذیرش این نقدها می توان مشکلات را حل کرد.

به گردش نخبگان باور دارم

استاندار در ادامه درخصوص اهمیت گردش نخبگان بیان کرد:همه بایدبه گردش نخبگان باورداشته و به رای مردم که در انتخابات جلوه می کند  پایبند باشیم لذا تغییراتی هم که در استان رخ داده ناشی از تغییر رویکرد مردم است.

زاهدی گفت: در قانون اساسی هم به گردش نخبگان توجه شده اما باید در همه امور به حفظ منافع ملی توجه شود.

وی اضافه کرد: همه افراد اعم از اصلاح طلب و اصولگرا باید بدانند که مسئولیت آنها دائمی نیست و به هر حال باید زمانی آن را به دیگران واگذار کنند و این تغییرات در هر دوره ای طبیعی است.

استاندار در ادامه در پاسخ به انتقاد برخی از اصولگرایان از برگزاری همایش ملی خشونت علیه زنان در قزوین که با واکنش برخی جریان های سیاسی هم روبرو شد اظهارداشت: مشابه این همایش در چند استان دیگر هم برگزار شده و حساسیتی ایجاد نکرده و پرداختن به مصادیق خشونت از جمله سن ازدواج زنان و جوانان، تغییر ارزش ها باید دراین برنامه ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

استاندار قزوین در خصوص استفاده از نیروهای خارج از سازمان در برخی دستگاهها گفت: اگر در استفاده از نیروهای سازمانی با کمبود نیروی متخصص روبرو شویم گاهی ناچاریم از افراد خارج از آن سازمان هم استفاده کنیم و این روند اشتباه نیست.

زاهدی در مورد ساماندهی امامزاده حسین(ع) قزوین هم اظهارداشت: در این زمینه چندین جلسه برگزار شده امامتاسفانه در این پروژه بزرگ اولویت ها بخوبی رعایت نشده و مشکل دارد که باید آن را حل کنیم.

وی در زمینه ورودی های شهر قزوین گفت: امیدواریم با همکاری شورای شهر و شهرداری وکمک استانداری بتوانیم این وضعیت را بهبود بخشیم.

زاهدی در خصوص مشکلات بخش کشاورزی استان هم گفت: به دلیل خشکسالی و مصرف بی رویه آب در دشت قزوین با بروز پدیده بیابانی شدن اراضی مواجهیم و برای حل آن ستاد احیای دشت قزوین راه اندازی شده تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی همچنین با بیان توانمندی های صنعتی استان افزود: فرسودگی صنایع، مدیریت ضعیف، نبود بازار فروش و کیفیت نامناسب برخی کالاهای تولیدی از مشکلاتی است که در صنعت داریم و باید آن را برطرف کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار