سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از حضور تیم های درمانی از سازمان بسیج مهندسی و منابع طبيعی استانهای آذربایجان غربی، تهران و مازندران به منظور درمان دام های مصدوم و بیمار مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر مالک عظیمی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری جلسه هماهنگی سازمان بسيج مهندسين كشاورزی و منابع طبيعی كشور با اداره کل دامپزشکی استان به منظور ایجاد هماهنگی در نحوه کمک رسانی و تعیین خط سیر اکیپها خبر داد که این جلسه با حضور دکتر جهانسوز رييس سازمان بسيج مهندسین کشاورزی و منابع طبيعی سازمان بسیج مستضعفین كشور، سردار غلامي رييس سازمان بسيج سازندگی، سرهنگ دوست وندی مسئول بسيج مهندسین کشاورزی و منابع طبيعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان و تعدادی از بسیجیان استان های آذربايجان غربي، مازندران و تهران، در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نحوه كمک رسانی اکیپ های تخصصی بسيج مهندسین کشاورزی و منابع طبيعی كشور به اداره کل دامپزشکی استان در حوزه درمان دام های بیمار و مصدوم بحث شد، افزود: سه تيم از آذربايجان غربي، یک تيم از تهران و يک تيم مازندران در مناطق زلزله زده کار درمان دامهای مصدوم و بیمار را انجام می دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام يک تیم از آذربايجان غربي به شهر ازگله و یک تیم دیگر به ثلاث باباجانی، بیان داشت: درهر گروه يک دکتر دامپزشک به عنوان سرگروه هدایت تیم خدمات رسان دامپزشکی را بر عهده دارد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: تیم های مذکور در قالب گروه های 4 یا 5 نفره و مجهز به انواع داروها و تجهيزات لازم جهت درمان و معاينه دام ها هستند و از شبكه دامپزشكي شهرستان سرپل ذهاب نیز يک نفر به عنوان راهنما آنها را همراهی می کند.

دکتر عظیمی گفت: درخواست می شود از سازمان بسيج مهندسی و منابع طبيعی استان های دیگر نیز نيرو و دامپزشک جهت اقدامات درمانی به مناطق زلزله زده اعزام شوند در حال حاضر برنامه ما اتمام كار درمانی در دهستان های دشت ذهاب و پشت تنگ است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و کمک های بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی به این مناطق خاطرنشان کرد: افرادی كه برای كمک رسانی در این مناطق حضور می یابند حتما با شبكه دامپزشکی هماهنگ شوند تا از موازی کاری جلوگیری شود و بتوانند موثرتر عمل کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار