مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هرچند زلزله اخیر باعث شده بود که تمرینات تیم های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متوقف شود ولی در هر 6 رشته ورزشی المپیاد شرکت کرده ایم.
کد خبر: ۵۳۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 09 December 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه "بهرام بهروش" با تاکید بر اینکه دلیل اصلی حضور ورزشکاران کرمانشاهی در این المپیاد تقدیر و تشکر از تمام ملت ایران بوده است ، اظهار داشت : بر روی پیراهن ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، پیام تقدیر از هموطنان حک شده است. 

وی با تقدیر از وزیر بهداشت و کلیه پرسنل بهداشت و درمان سراسر کشور که بعد از زلزله به کمک مردم کرمانشاه شتافتند ، افزود : ایران سرزمین شرف و غیرت و ایرانی مظهر قدردانی و شرافت است. 

بهروش ادامه داد : یکی از اعضای تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زلزله اخیر 4 نفر از بستگان نزدیک خود را از دست داده است ولی در این المپیاد شرکت خواهد کرد تا به نمایندگی از هم‌استانی هایش از مردم تشکر کند.

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زلزله اخیر را یامتحان الهی دانست و افزود : ملت ایران بعد از زلزله نشان دادند که مردم کرمانشاه را به پاس 8 سال حضور شجاعانه در دفاع مقدس فراموش نکرده اند.

 بهروش تصریح کرد : آمده ایم تا سفیر استان کرمانشاه و حامل پیام تقدیر از ملت شریف ایران باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار