طی اطلاعیه‌ای اعلام شد:
روابط عمومی دفتر آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز طی اطلاعیه‌ای متن مصاحبه منتشر شده به نقل از وی را تحریف شده دانست.
کد خبر: ۵۳۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز طی اطلاعیه‌ای متن مصاحبه منتشر شده به نقل از وی را تحریف شده دانست.

این اطلاعیه می‌افزاید: روزنامه ایران و سپس چند رسانه معاند مصاحبه‌ای به نقل از آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر کرده‌اند که تحریف شده است.

اطلاعیه مذکور تصریح می‌کند: نظر به درج مصاحبه آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها به اطلاع می‌رساند متاسفانه مصاحبه مفصل مذکور را در خصوص زنان و مسائل سیاسی روز به‌صورت تقطیع شده و بدون ذکر مقدمه و موخره آن آورده‌اند و برخی جملات را نیز به آن اضافه کرده‌اند.

این اطلاعیه تاکید می‌کند: قرار بود قبل از انتشار مصاحبه متن آن به نظر آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسانده و پس از تایید منتشر شود تا سوءبرداشت صورت نگیرد. چنین برداشت‌های نادرست و سلیقه‌ای از نظرات و مصاحبه‌های دیگران موجب خدشه‌دار شدن رسالت برخی رسانه خواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
کی هست این اقا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار