معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تاكيد كرد: كارخانجات قند بايد سريعاً نسبت به تحويل گرفتن چغندرقند از كشاورزان اقدام كنند.
کد خبر: ۵۳۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 15 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي امروز در جلسه بررسي چالش ها و مشكلات پيش روي زراعت چغندرقند در استان افزود: كارخانه قند بيستون و كارخانه قند اسلام آباد غرب موظف هستند روزانه به ترتيب  3 هزار و 500 تن و 2 هزار تن چغندقند از كشاورزان تحويل بگيرند و آنچه را مصرف مي شود مصرف و مابقي را دپو كنند.

وي اظهار داشت: كارخانه قند بيستون بايد 60 هزار تن و كارخانه قند اسلام آباد نيز 26 هزار تن چغندرقند  را ظرف مدت حداكثر تا 20 روز آينده تحويل بگيرند و همچنين سازمان جهادكشاورزي استان هم موظف است 20 هزار تن چغندقند را به ساير كارخانجات قند كشور حمل كند تا مشكل خريد چغندرقند از كشاورزان هر چه سريعتر رفع شود.

وي بيان داشت: خوشبختانه توليد چغندرقند در استان امسال نسبت به سال گذشته 160 هزار تن رشد دارد بطوريكه توليد اين محصول در سال گذشته 590 هزار تن بود اما توليد اين محصول در امسال  تاكنون به 590 هزار تن رسيده  و پيش بيني مي شود كه خريد چغندرقند در امسال  به 750 هزار تن برسد.

مهندس رحيمي تصريح كرد: كشاورزان با زحمت و تلاش فراوان نسبت به توليدات كشاورزي اقدام مي كنند لذا شايسته است كه قدران اقدامات ارزشمند اين عزيزان باشيم و توليدات و محصولات كشاورزي آنان را با رفتار درست تحويل بگيريم و هرگز نبايد كوچكترين بي حرمتي در حق اين قشر زحمت كش جامعه ديده شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار