معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ۵۰ کانکس به ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان سرپل‌ذهاب واگذار شد.
کد خبر: ۵۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 19 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سرهنگ مجتبی بیاتی، با اشاره به اینکه به محض وقوع زلزله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های دولتی و ارتش جمهوری اسلامی در نخستین لحظات زلزله به یاری مردم شهرستانهای سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و دالاهو شتافت اظهار داشت: در این راستا تاکنون 50 کانکس به ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان سرپل‌ذهاب واگذار شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در شهرستان سرپل‌ذهاب با تدبیر فرماندهی کل سپاه و فرماندهی سپاه استان قرار شد به بخشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس کمک شود گفت: در مرحله اول پیش‌بینی شده  یک کمپ حدود 70 کانکس با حداقل امکانات برق، سرویس بهداشتی و حمام و زیرساختهای لازم فراهم شود تا از اسکان راحتری بهره‌مند شوند.

بیاتی با اشاره به اینکه در این مرحله سپاه پاسداران با رایزنی‌های انجام شده توانست تعداد 50 دستگاه کانکس را جهت اسکان موقت ایثارگران و رزمندگان شهرستان تهیه کرده و باجانمایی متمرکز آنها را دراختیار این افراد قرار داد عنوان کرد: درصدد هستیم همچین جاهای را با حداقل تا 100 کانکس برای ایثارگرانی که در اولویت و امتیازبندی هستند فراهم کنیم تا بتوانند از این کانکسها استفاده کنند و از مدت زمان این زندگی اضطراری در شهر کاهش داده شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نخستین لحظات زلزله مشغول کار امدادرسانی به مصدومین و کسانی که در این حادثه آسیب دیده بودند شدند گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر دستگاه‌ها در روستاها به کار خدمات‌رسانی و خدمت به مردم در اسکان اضطراری مشغول شدند.

بیاتی با اشاره به اینکه در اسکان موقت هم در روستاها تا به امروز2200 کانکس اهدایی از 32 سپاه استانی مختلف در جغرافیای مناطق زلزله‌زده مستقر شدند عنوان کرد: حدود60 کانکس در روستاها به امر آموزش و پرورش که امری الزامی است اختصاص دادیم .

وی با بیان اینکه همچنین خانه‌های بهداشتی و مراکز بهداشتی که دچار تخریب شده بودند سپاه پاسداران کانکسهای مستقر کردند که به مداوا و درمان بپردازند بیان کرد: کار خدمات‌رسانی و کانکس موقت در روستاها با جدیت قرارگاه خاتم الانبیاء،32 سپاه استانی با محوریت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار