معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:در مورد سپردن پایتختی بعدی جوانان جهان اسلام به قدس گفت: در شرایطی که صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا برای هویت‌زدایی از قدس تلاش می‌کند، این اقدام کاری ارزشمند است و آمادگی داریم که تجارب و کمک‌های فکری خود را در اختیار آنان قرار دهیم.
کد خبر: ۵۴۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 20 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:هادی پژوهش جهرمی در اختتامیه پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز بابیان این‌که ازلحاظ کیفی و کمی آنچه در توان بود برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده و حتی فراتر از آن در یک سال گذشته انجام‌ شده است اظهار داشت: به نظر ما این برنامه‌ها مورد رضایت جوانان جهان اسلام قرار گرفت.
وی با بیان اینکه  این میزبانی نکته مثبتی برای جمهوری اسلامی بود که توانست ذهنیت‌های منفی را که برای ایران اسلامی به وجود آورده بود خنثی کند، افزود: میهمانان با مهربانی و میهمان‌نوازی شیرازی‌ها آشنا و با هنر مردم این سرزمین آشنا شدند و از تاریخ تمدن این سرزمین آگاهی پیدا کردند که امیدواریم این همکاری‌ها ادامه پیدا کند.
پژوهش گفت: شیراز با ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود استحقاق ادامه همکاری در این زمینه‌ها را دارد.
معاون استاندار فارس خطاب به مسئولان کنفرانس اسلامی در مورد جوانان گفت: در دورانی که تفکر دینی مورد هجوم قرار گرفته است، روح و روان جوانان آسیب‌پذیر است و سازمان کنفرانس اسلامی باید توجه بیشتری به پاسخگویی به شبهات دینی داشته باشد.
وی ادامه داد: نباید جوانان را در وادی حیرت رها کرد و اگر پاسخی به سؤالات و شبهات داده نشود، جهان اسلام و جوانان با مشکل جدی روبرو می‌شوند.
پژوهش در مورد یکی دیگر از مشکلات جوانان جهان اسلام اظهار داشت: جسم جوانان نیز در معرض آسیب انواع اعتیادها قرار دارد و حکومت‌ها، مسؤولان اسلامی، صاحب‌نظران و اندیشمندان باید برای رفع این مشکلات سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند.
معاون استاندار فارس در مورد سپردن پایتختی بعدی جوانان جهان اسلام به قدس گفت: در شرایطی که صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا برای هویت‌زدایی از قدس تلاش می‌کند، این اقدام کاری ارزشمند است و آمادگی داریم که تجارب و کمک‌های فکری خود را در اختیار آنان قرار دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار