سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب از برگزاری دوره های آموزشی بیماری های واگیر در روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 20 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر صیدمحمد قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: یک ‌دوره‌ آموزش‌ پودمانی ‌بیماریهای ‌واگیر‌ دام ‌‌شامل ‌راههای‌ پیشگیری ‌از ‌بیماری های تب‌برفکی‌، لمپی‌اسکین ‌و ‌طاعون ‌نشخوارکنندگان ‌کوچک(ppr) در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره شرکت کنندگان با علائم و راهکارهای پیشگیری و مقابله با بیماری های مذکور آشنا شدند، گفت: دوره مذکور در‌ چهار بخش ‌حمیل‌، حومه‌ مرکزی، دهستان ‌شیان ‌و دهستان حسن‌آباد‌ از ‌تاریخ ‌۱۸‌ لغایت‌۲۳ ‌آذرماه برگزار‌شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: در ‌این‌ دوره ‌ ۱۷۴‌نفر‌ از ‌بهره‌برداران ‌شامل 15 خانم ‌و۱۶۹نفراز آقایان در ‌این‌ کلاسها‌ شرکت ‌نمودند‌ و در ‌پایان دوره نیز ‌به ‌آنان‌ گواهی ‌آموزشی ‌داده‌ خواهد ‌شد.

دکتر قاسمی هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح آگاهی بهره برداران عنوان و تصریح کرد: با توجه تاثیرات بیماری های مذکور بر سلامت جامعه و لزوم آگاه سازی در مورد راه های پیشگیری و مقابله با آنها نیز ضروری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار