سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مواضع صریح رهبری معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همواره در مقابل ظلم ایستاده اند و به هر تهدیدی پاسخ محکم و کوبنده ای می دهند.
کد خبر: ۵۴۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 23 December 2017
سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:آنها به دنبال ایجاد شکاف درجمهوری  اسلامی هستند و مهم ترین هدف آنها تقویت مزدوران منطقه ای خود و تضعیف سازی ایران است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با ستودن پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در مقابله با تروریست های داعش افزود: این پیروز ی ها نشان داد که ایران بعنوان یک قدرت منطقه ای بازیگردان حوادث منطقه است و می تواند نقش بسیار سازنده ای در جهت ثبات در خاورمیانه ایفا کند.

وی با انتقاد از عمل نکردن طرف های طرف به مفاد توافق نامه هسته ای مخصوصا ایالات متحده افزود: آنها به هیچ وجه نتوانستند از نفوذ ایران در منطقه جلوگیری کنند و حتی با فشار برایران تلاش کردند بتوانند از امتیازات دیگری نیز بگیرند و جمهوری اسلامی را از مواضع خود به عقب برانند.

این نماینده مجلس در دوره دهم خاطر نشان کرد: مواضع صریح رهبری معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همواره در مقابل ظلم ایستاده اند و به هر تهدیدی پاسخ محکم و کوبنده ای می دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید تمام توان خود را از در جهت حمایت از نیروهای مسلح قرار دهند و زمینه را برای ارتقای هر چه بیشتر توانمندی های دفاعی وموشکی ایران اسلامی فراهم سازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار